Quitedifferent

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av quitedifferent - 1 mars 2014 21:29

Heey!

Idag har inte dagen bestått av så mycket.. Vaknade kring 11-12 gick sedan upp och dushade, fönade håret målade naglarna etc.. Efter det kom morfar och morbror Mats, Fikade semla och drack kaffäää

efter det kom mormor morbror Johan och min lotsas morfar Torvald, Viktigt med namnen där    


Efter det lagade vi middag.. Efter det har jag och Johannes ba chillat i köket, släppte ut råttisarna och ritade lite granna. Nu ligger jag i sängen, scrollar runt på swefilmer.. funderar på se någon rysare (kan dock inte sova då menmen) 


       

     





Av quitedifferent - 1 mars 2014 00:57


Helt sjukt vad mycket bra musik det finns, delar med mig av mina favoriter....






Sovgott alla! det ska jag ;) 


Av quitedifferent - 1 mars 2014 00:38

Halloj! 

ligger i sängen rätt trött för att ha sovit efter skolan minst 2 tim.. 

kvällen har vart sjukt trevlig! några brudar kom över och vi lagade kycklingtaco, sedan spelade vi typ hela kvällen..

planen var att baka kladdkaka synd bara att alla fick koma så det blev inget med det, tehe..


imorgon kommer några från släkten fikar åde och sedan lagar vi middag och efter det.. en cozy hemmakväll? Vi får se vad morgondagen erbjuder! Hoppas alla haft en sjukt bra dag, för det har jag haft och förresten tack alla för dom fina presenterna, ni är bäst!   


       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Hon i rutan ovanför tjej på 16 bast med lite mer personlighet än vad du skulle önskat. Går i 9an för tillfället och satsar på Grans naturbruksgymnasium då hennes hjärta klappar för alla olika slags djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards