Quitedifferent

Alla inlägg under februari 2014

Av quitedifferent - 28 februari 2014 10:57

Halloj! 

sitter på Mattelektion, borde egenteligen hänga med.. Haha


ikväll ska jag och några brudar käka middag hos mig, efter antar jag att det blir någon film etc, hoppas på att det blir roligt iallafall. 

 

 


Av quitedifferent - 26 februari 2014 22:17

Hej! 

Idag har inte mycket stått på schemat då jag imorse bestämde mig för att stanna hemma på grund av världens huvudvärk och Mensvärk. Hann plugga litegrann men sov för det mesta, Bakade kakor till på fredag då mormor och morfar kommer. 


För tillfället myser jag med råttorna och skypar med Angelica. 

 

Av quitedifferent - 26 februari 2014 20:30

Asså jag gillar VERKLIGEN inte att läsa, men då man exempelvis reser etc så brukar jag läsa lite ändå. 

denna rekomenderar jag stark! Den är inte alls jobbig att läsa och är för det andra rätt bra oxå! 



Av quitedifferent - 26 februari 2014 16:23

Vem är jag? Jag heter Ida, bor i Luleå. Går för tillfället i 9an och pluggar stenhårt för mina betyg. Planen var att gå på Grans naturbruksgymnasium i Piteå, hoppas verkligen jag kommer in! Varför vill jag gå där? - 1 är sjukt intresserad av djur och biologi är en av mina favoritämnen. - 2 Där finns möjlighet att bo på internat vilket betyder att jag slipper bo hemma. Inte för att jag har världens sämsta föräldrar utan att jag älskar att ta eget ansvar och jaja.. slippa dom   


Nog om Gymnasiet. Även fast det är det ända jag tänker på! Jag är även ett stort intresse för att köra, moppe, skoter osv! Riktigt kul! 


Skulle verkligen dölja någonting om jag inte tog med här att musik också är ett stort intresse. Spelar gitarr och sjunger och det mår jag superbra av! 


Har inte mycket annat att skriva om mig själv --> Heeejdå!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Hon i rutan ovanför tjej på 16 bast med lite mer personlighet än vad du skulle önskat. Går i 9an för tillfället och satsar på Grans naturbruksgymnasium då hennes hjärta klappar för alla olika slags djur

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards